top of page

Termeni si conditii

 

Bine ati venit pe site-ul detinut de PAYLEX CONSULTING SRL!

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile de utilizare ale acestui site, intrucat accesarea sa presupune acceptul dumneavoastra cu privire la clauzele stipulate.

Acest site este administrat de S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L. cu sediul in Bucuresti, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/3038/2011, cod unic de inregistrare: RO28182310.

In calitate de proprietar al website-lui www.paylex.ro, Paylex Consulting SRL isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si Termenii si conditiile de utilizare, Politica de Confidentialitate si de Prelucrare a Datelor Personale, si Politica de Cooki-uri. De aceea, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune.

Politica de Confidentialitate si de Prelucrare a Datelor Personale

Confidentialitatea si protectia datelor dvs. cu caracter personal este unul dintre angajamentele companiei noastre.

Prin urmare, acordam acestui subiect o atentie deosebita astfel incat sa asiguram prelucrarea datelor dvs. personale in conformitate cu principiile definite in legislatia privind protectia datelor aplicabila in Romania, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, precum si de abrogare a Directivei 95/46 / CE ("GDPR").

Datele personale reprezinta orice informatie referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila. O persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata direct sau indirect, in special prin referire la un numar de identificare sau la unul sau mai multi factori specifici fizici, psihologici, mentali, de identitate economica, culturala sau sociala.

Aceasta politica de confidentialitate si protectie a datelor personale priveste datele clientilor nostri, ale partenerilor de afaceri, ale altor persoane care ne contacteaza si viziteaza, precum si ale reprezentantilor acestora, potentiali angajati, colaboratori, ale utilizatorilor produselor si serviciilor noastre etc. si se aplica atat datelor colectate prin intermediul paginii web www.paylex.ro, cat si tuturor celorlalte date cu caracter personal colectate prin e-mail, aplicatii sau prin alte contacte offline.

Prezenta Politica de confidentialitate si protectie a datelor personale se aplica firmei Paylex Consulting, in considerarea calitatii acestuia de Operator de date cu caracter personal, adica pentru acele situatii cand Paylex Consulting stabileste scopul si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Prin natura activitatii sale, Paylex Consulting are, in anumite situatii, calitatea de imputernicit al unor operatori de date cu caracter personal, caz in care activitatile de prelucrare a datelor personale sunt supuse acordurilor de prelucrare incheiate in conditii de legalitate cu astfel de operatori, pentru care Paylex Consulting este imputernicit. Aceasta politica de confidentialitate si prelucrare a datelor personale nu se refera la situatiile in care Paylex Consulting este imputernicit al unor operatori de date personale.

Prezenta Politica de confidentialitate si protectie a datelor personale descrie:

  • scopurile pentru care colectam si folosim datele dvs. personale;

  • motivele pentru care prelucram datelor pentru aceste scopuri;

  • categoriile de date cu caracter personal pe care le colectam si prelucram;

  • durata prelucrarii acestor date personale;

  • drepturile pe care le aveti in calitate de persoane vizate si modul in care le puteti exercita;

  • cui dezvaluim sau am putea dezvalui datele personale,

  • informatii pe care speram sa vi le transmitem in mod transparent si usor de citit, pentru a intelege ce dorim sa va comunicam.

De asemenea, veti afla si cum ne puteti contacta daca aveti intrebari cu privire la datele dumneavoastra personale, intrebări la care ne vom bucura sa va raspundem.

1.Cine are responsabilitatea prelucrarii datelor personale? Contact.

S.C. Paylex Consulting S.R.L., persoana juridica romana avand sediul in Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/3038/2011, avand cod fiscal RO28182310

Compania mentionata mai sus, Paylex Consulting, controleaza activitatile de prelucrare a datelor dvs. personale, in calitate de Operatori de Date, in sensul Regulamentului EU 2016/679, regulament disponibil la adresa: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX:32016R0679.

Compania este responsabila sa asigure indeplinirea obligatiilor sale de informare a Persoanelor Vizate prevazute la art. 13 si art. 14 din Regulament GDPR.

De asemenea, Paylex Consulting SRL este responsabila in privinta exercitarii drepturilor dvs. in calitate de persoane vizate, drepturi pe care va invitam sa le exercitati in acord cu cele mentionate la punctul 8 de mai jos.

2.Responsabilul cu Protectia Datelor

In cadrul Paylex Consulting a fost desemnat un Responsabil cu Protectia Datelor, care poate fi contactat la adresa de email: dpo@paylex.ro si adresa postala: Strada Hatmanul Arbore, nr. 12, sector 1, Bucuresti

Puteti sa va exercitati oricare dintre drepturile mentionate mai jos si sa aflati mai multe despre acestea, prin trimiterea unui mesaj scris in atentia Responsabilului cu Protectia Datelor.

Ne angajam sa tratam intotdeauna cererile dvs. cu cea mai mare atentie si sa raspundem intrebarilor pe care le aveti in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data primirii unor solicitari valide.

3.Scopurile, temeiurile prelucrarii si categoriile de date personale prelucrate

In contextul interacÈ›iunii cu Paylex Consulting, dvs., in calitate de persoana fizica, puteti fi subiectul activitatilor de prelucrare a datelor personale pe care le efectuăm. Prin urmare, utilizăm datele dvs. personale în următoarele cazuri de mai jos.

In mod uzual, produsele si serviciile Paylex Consulting se adreseaza companiilor (B2B). Cu toate acestea,dvs. ca persoana fizica, va puteti regasi in situatia descrisa la prezentul punct 3.1.

3.1 Daca sunteti client existent sau potential sau partener de afaceri al Paylex Consulting.

3.2 Daca sunteti reprezentantul legal sau persoana de contact, angajatul sau alt colaborator al unui client sau potential client al Paylex Consulting sau al unui partener de afaceri al Paylex Consulting, in relatia comerciala cu Paylex Consulting

Furnizarea serviciilor si produselor de catre compania Paylex Consulting

Folosim datele dvs. personale relevante pentru a pregati si a furniza serviciile si produsele solicitate de la noi, in nume propriu sau putem utiliza datele personale pentru a gestiona relatia cu clientul pe care il reprezentati. Ne bazam in acest caz pe executarea unui contract ca temei al prelucrarii datelor personale sau pe interesul legitim in furnizarea serviciilor din domeniul nostru de activitate si in gestionarea relatiei cu clientii nostri ca temei al prelucrarii datelor personale, dat fiind ca de fiecare data cand alegeti optiunile de mai sus sunteti de acord cu termenii si conditiile de realizare a acelui serviciu.

Comunicarea cu dvs.

Utilizam datele de contact pentru a comunica cu dvs, in legatura cu solicitarile dvs. si/sau cu orice alte aspecte relevante legate de relatia comerciala a Paylex Consulting cu entitatea pe care o reprezentati. De asemenea, si in acest caz, ne bazam pe executarea contractului sau interesul legitim de a furniza serviciile noastre in domeniul nostru de activitate si in gestionarea relatiei cu clientii nostri ca temei al prelucrarii datelor personale.

Prelucrarea datelor ca obligatie impusa de lege

Exista posibilitatea sa prelucram unele dintre datele dvs. personale in contextul furnizarii serviciilor in baza obligatiilor legale provenite din legislatia care reglementeaza activitatea furnizorilor de servicii din aria managementului de resurse umane sau din alte prevederi legale specifice care guverneaza activitatea noastra. In acest caz, motivele pentru prelucrarea acestor date tin de obligatia legala pe care o avem.

Transmiterea de newslettere

De asemenea, putem utiliza datele dvs. de contact (e-mail) pentru a va furniza serviciul de Newsletter numai daca v-ati abonat la un astfel de serviciu si, prin urmare, v-ati exprimat in prealabil consimtamantul explicit pentru o astfel de prelucrare a datelor dvs.

Serviciul de Newsletter poate contine urmatoarele categorii de informatii: noutati in domeniul resurselor umane, informari cu privire la legislatia aplicabila in domeniul nostru de referinta, anunturi cu privire la evenimente si conferinte de interes, noutati cu privire la produsele si serviciile Paylex Consulting.

Puteti oricand sa va retrageti consimtamantul, exprimandu-va optiunea de a nu mai primi astfel de informatii prin urmatoarele modalitati: dezabonare de la newsletter sau transmiterea unui e-mail la adresa office@paylex.ro.

Categoriile de date prelucrate in contextul relatiei noastre cu dvs. astfel cum a fost prezentata la acest pct. 3.1. sau 3.2. pot fi numele, adresa de e-mail, telefonul, faxul, date de facturare, date bancare, date inscrise in cartea de identitate sau pasaport, pozitia in cadrul companiei, precum și alte date personale ale dvs. pe care ni le-ati putea furniza in mod direct sau sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor de mai sus.

In toate cazurile, datele sunt furnizate fie direct de dvs., fie de catre client/partener.

3.3 Daca sunteti solicitant pentru un loc de munca/stagiu

In ceea ce priveste datele personale continute in CV-urile pe care le primim in vederea ocuparii unei pozitii in cadrul Paylex Consulting sau in cadrul companiilor pentru care furnizam servicii de recrutare, folosim aceste date personale pentru a evalua calificarile solicitantilor pentru astfel de pozitii, inclusiv pentru o pozitie in cadrul programelor de stagiu sau internship.

Categoriile de date prelucrate in contextul relatiei noastre cu dvs. sunt numele, adresa de e-mail, telefonul, faxul, adresa, datele personale incluse in CV-uri, detalii despre educatie si formare, calificarile profesionale, precum si alte date personale pe care le-ati putea furniza direct catre noi.

Ne bazam prelucrarea datelor personale pe consimtamantul dvs. exprimat o data cu transmiterea CV-ului si, ulterior, pe baza incheierii si executarii contractului.

3.4 Daca sunteti vizitator al sediului nostru

Folosim datele dvs. personale pentru a asigura securitatea spatiilor, a bunurilor, a personalului nostru din cadrul Paylex Consulting. In acest caz, prelucrarea datelor noastre se bazeaza pe interesul legitim al Paylex Consulting, si anume protejarea acestor spatii, active si a personalului.

Categoriile de date prelucrate in acest context sunt numele dvs., precum si alte date personale pe care ni le-ati putea furniza direct pentru identificare.

3.5 Daca sunteți utilizator al www.paylex.ro

Pagina web www.paylex.ro colecteaza in mod automat anumite informatii, pe care le stocheaza in rapoartele sale de trafic. Informatiile despre care vorbim pot include IP-ul dispozitivului de pe care ne vizitati, regiunea sau localizarea generala de unde accesati paginile web, precum si tipul de browser, sistem de operare ori de dispozitiv de pe care accesati. In plus, colecteaza si un istoric paginilor pe care le accesati.

Se folosesc, de asemenea, cookie-uri, despre care puteti citi in sectiunea de mai jos.

Utilizam aceaste informatii in temeiul interesului nostru legitim de a observa in ce masura paginile noastre web corespund nevoilor de afisare ale dispozitivului dvs. particular, pentru a diagnostica eventuale probleme pe care le au serverele noastre atunci cand livreaza pagini catre anumite tipuri de dispozitive, pentru a analiza tendinte, a observa modul in care utilizatorii pot naviga mai bine in paginile noastre.

3.6 Informatii pe care le colectam in mod automat. Cookie-uri

Pe www.paylex.ro colectam automat anumite informatii prin intermediul cookie-urilor.

3.7 Informatii pe care le colectam de la terte parti

Este posibil sa primim date personale ale dumneavoastra si prin alte surse, chiar daca nu ni le furnizati in mod direct, de la terte parti care au dreptul sa partajeze cu noi datele dumneavoastra.

Printre acestea se pot numara parteneri de afaceri, parteneri in cadrul activitatilor de marketing sau organizare de evenimente, parteneri in privinta serviciilor de recrutare etc. Atunci cand utilizati unele dintre aceste servicii efectuate de terti, furnizati voluntar date personale care pot fi directionate catre noi daca acestia au acceptul explicit al dumneavoastra.

3.8 Prelucrarea in alte scopuri

Nu prelucram datele dvs. personale in alte scopuri secundare decat cele pentru care au fost colectate initial, fara un consimtamant prealabil, fara un interes legitim sau fara un temei legal.

Dezvaluim datele dvs. personale catre terti?

In anumite circumstante, vom partaja datele personale cu terte parti:

  • Furnizori terti de servicii– este posibil sa folosim furnizori de servicii pentru a prelucra sau stoca datele dvs. personale in numele nostru. In aceasta categorie pot fi incluse servicii precum: stocarea datelor in cloud, servicii de contabilitate, dezvoltare software, transmiterea de materiale de marketing, servicii specifice evenimentelor, conferintelor etc.

  • Autoritati competente– in cazul unor cereri intemeiate pe prevederi legale, furnizam datele dvs. catre autoritatile competente, atunci cand aceasta este strict necesara pentru detectarea unor fraude, fapte penale si, in general, atunci cand prevederile legale ne impun conformarea unei astfel de cerinte.

  • Atunci cand ne solicitati expres acest lucru sau ne autorizati in mod expres dezvaluirea datelor dumneavoastra.

  • In cazul unor situatii urgente sau cazuri de forta majora.

  • In cazul in care dezvaluirea este necesara pentru a solutiona litigii, pentru a fi constatat sau exercitat un drept in instanta.

Va asiguram ca nu vindem datele dvs. personale catre nici o alta entitate, persoana fizica sau juridica.

Cat timp pastram datele dvs. personale?

  • Limitam durata de stocare a datelor dvs. personale la ceea ce este necesar pentru scopurile de prelucrare care v-au fost aduse la cunostinta.

  • Revizuim necesitatea pastrarii in continuare a datelor dvs personale. Anual, analizam datele colectate si prelucrate, in vederea filtrarii, sortarii si continuarii prelucrarii doar pentru datele al caror scop al prelucrarii este actual.

  • Stergem datele dvs. personale:

    • imediat, ca urmare a unei solicitari transmise de dumneavoastra, cu exceptia datelor a caror prelucrare/furnizare este impusa de o prevedere legala, caz in care durata de pastrare va fi cea prevazuta in legislatia obligatorie aplicabila;

    • la expirarea termenelor prevazute contractual, daca nu exista o contrangere legala cu privire la stergerea datelor si inregistrarilor;

  • Este posibil sa pastram datele dvs personale in cazul constatarii, exercitarii sau apararii unui drept in instanta.

  • In cazul in care pastrarea datelor dvs. personale este necesara in scopuri specificate de lege, putem pastra in continuare aceste date.

Cum asiguram securitatea datelor dvs. personale? Sunt acestea in siguranta?

  • Asiguram pastrarea in siguranta datele dvs. personale, prin implementarea unor masuri tehnice corespunzatoare si a unor masuri organizatorice adecvate protectiei necesare a datelor.

  • In conformitate cu legislatia aplicabila, am definit si implementat politici si controale interne pentru a preveni accesul neautorizat si folosirea neadecvata a datelor personale.

  • Utilizam sisteme si proceduri adecvate pentru a proteja si securiza datele personale, vizand in mod special prevenirea prelucrarii neautorizate/ilegale, pierderii accidentale sau ilegale, distrugerii accidentale sau ilegale.

  • Am implementat masuri pentru identificarea riscurilor, pentru prevenirea si/sau descoperirea breselor de securitate, pentru documentarea incidentelor de securitate si a datelor afectate de astfel de incidente, pentru remedierea acestora si recuperarea datelor personale.

  • De asemenea, am implementat masuri si proceduri pentru respectarea obligatiilor ce ne revin in temeiul legislatiei aplicabile in cazul producerii unui incident de securitate, inclusiv cu privire la obligatiile legate de notificarea autoritatii de supraveghere competente, precum si notificarea si informarea dumneavoastra, dupa caz.

  • Traficul catre paginile web este criptat SSL, asigurand astfel confidentialitatea informatiilor pe care le furnizati.

  • In cazul angajatilor nostri, contractorilor, furnizorilor si colaboratorilor Paylex Consulting limitam si restrictionam accesul acestora la datele personale pe care le prelucram, la ceea ce este strict necesar, pe de o parte, iar pe de alta impunand obligatii stricte de confidentialitate.

  • De asemenea, am implementat si derulam o politica de instruire continua a personalului nostru in legatura cu prelucrarea datelor personale.

  • Periodic desfasuram un audit intern al sistemului nostru de management, precum si ale furnizorilor si partenerilor nostri, pentru a ne asigura de imbunatatirea nivelului de protectie si siguranta a datelor dvs. personale pe care le prelucram.

Transferam datele dvs. personale in afara UE sau SEE?

Nu transferam datele dvs. personale catre organizatii internationale sau tari in afara Spatiului Economic European.

Care sunt drepturile dvs. in legatura cu datele personale ale dvs.?

In calitate de persoane protejate (vizate), GDPR va ofera o serie de drepturi, inclusiv:

  • dreptul de acces– puteti obtineti confirmare daca datele dvs. personale sunt prelucrate de noi si, in caz afirmativ, detalii solicitate relevante ale acestor activitati de prelucrare;

  • dreptul la rectificare– ne puteti trimite o solicitare pentru rectificarea datele dvs. personale, daca acestea sunt incorecte;

  • dreptul de a sterge- va permite sa obtineti stergerea datelor dvs. cu caracter personal in anumite cazuri (de exemplu, daca datele nu mai sunt necesare în legatura cu scopurile pentru care au fost colectate);

  • dreptul la restrictii- va permite sa obtineti restrictionarea prelucrarii datelor dvs. personale in anumite cazuri (de exemplu, atunci cand contestati exactitatea datelor dvs. personale, pentru o perioada care sa ne permita sa verificam o astfel de solicitare);

  • dreptul de a obiecta- va puteti opune prelucrarii in continuare a datelor dvs. personale, în conditiile si limitele stabilite de lege;

  • dreptul la portabilitatea datelor - va permite sa primiti datele personale referitoare la dvs. pe care ni le-ati furnizat, intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit, si care poate fi citit de calculatoare uzuale sau sa transmiteti aceste date altui operator de date.

Suntem bucurosi sa va asiguram ca am definit si implementat intern un set de mecanisme si instructiuni specifice pentru a va permite exercitarea acestor drepturi in conditiile legislatiei aplicabile. Acestea vor fi rafinate si imbunatatite pe masura utilizarii acestora si, periodic, vor fi verificate si revizuite pentru a asigura continua lor conformare cu legislatia GDPR.

Ne angajam sa tratam intotdeauna cererile dvs. cu cea mai mare atentie si sa raspundem intrebarilor pe care le aveti in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data primirii unor solicitari valide.

De asemenea, va reamintim ca aveti dreptul sa depuneti plangeri legate de protectia datelor dvs. personale la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Protectiei Datelor cu Caracter Personal avand pagina web: http://dataprotection.ro

Actualizarea Politicii de Confidentialitate si Protectie a Datelor

Prezenta politica de prelucrare a datelor personale este in vigoare de la data inscrisa ca “ultima actualizare”, dupa cum este mentionat mai sus, la inceputul acesteia.

Aceasta poate suferi modificari ulterioare. Prin eventualele modificari si actualizari ulterioare ale prezentei politici, ne obligam sa nu aducem atingere in nici un fel drepturilor dvs mentionate in prezenta versiune. In cazul in care astfel de modificari ar putea avea un impact major direct sau indirect asupra drepturilor dvs. in legatura cu datele dvs. personale, ne obligam sa va aducem in mod explicit acest lucru la cunostinta si sa va solicitam consimtamantul, in conformitate cu prevederile legale aplicabile.

Toate modificarile ulterioare vor fi prezentate in aceasta pagina, iar in cazul in care acestea sunt semnificative, le vom evidentia. De asemenea, toate versiunile acestei politici de confidentialitate sunt pastrate in arhiva Paylex Consulting pentru consultare.

Orice fel de actualizari viitoare ale politicii vor intra in vigoare la data publicarii lor pe www.paylex.ro

Pentru orice fel de intrebari sau neclaritati in legatura cu prezenta politica sau in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa ne scrieti la dpo@paylex.ro

DREPTURI DE AUTOR

Intregul continut al site-ului www.paylex.ro reprezinta proprietatea S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L., fiind protejate de legea privind protectia drepturilor de autor.

Utilizarea oricarui element dintre cele mentionate anterior, fara acordul prealabil al detinatorilor de drept, va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare.

DREPTUL CONSUMATORULUI DE DENUNTARE UNILATERALA A CONTRACTULUI

Raporturile comerciale dintre cumparator si S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L. prin intermediul site-ului www.paylex.ro sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernamentale nr. 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

CONDITII DE UTILIZARE. GARANTII SI LIMITARI

Prezentul site, impreuna cu ansamblul informatiilor continute, este furnizat ca atare, in masura disponibilitatii, fara existenta unei declaratii de garantie sau aprobare, explicita sau implicita.

S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L. nu garanteaza ca website-ul, serverele pe care acesta este gazduit sau e-mail-urile trimise de reprezentantii sai, nu contin virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator.

Utilizatorul foloseste site-ul pe propria sa raspundere, S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L. fiind exonerat de eventuale daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea site-ului respectiv de informatiile utilizate de pe site.

Nu garantam ca utilizarea acestui site va fi neintrerupta sau fara erori. Prin derogare de la orice prevedere a acestor termeni si conditii, in masura maxima admisa de lege, nu vom fi responsabili pentru functionarea sau disponibilitatea site-ului, indiferent de motivele sau factorii care au condus la intreruperea sa.

Nu oferim nicio garantie in ceea ce priveste conditiile de comunicatie ale utilizatorilor, inclusiv starea de functionare a computerului personal. Mai mult decat atat, printre informatiile publicate pe site nu se regaseste niciuna care sa faca trimitere la compatibilitatea dintre calculatorul utilizatorului si site.

Accesarea www.paylex.ro se face exclusiv prin vointa dumneavoastra.

S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L. nu se face raspunzator de eventualele erori sau omisiuni ce pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor sau a informatiilor de pe site. Nu acordam niciun fel de garantie referitoare la continutul si utilizarea acestui site. Informatiile publicate corespund realitatii la momentul inscrierii lor pe site sau al actualizarii paginilor ce compun site-ul.

Pentru a primi o oferta comerciala, va rugam sa contactati unul dintre reprezentantii S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L. sau sa completati formularul disponibil pe site.

S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment datele de pe site, in functie de schimbarile ce au loc cu privire la serviciul/serviciile oferit/e.

S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L. nu declara, nu garanteaza, nu aproba si nu isi asuma niciun fel de responsabilitate in ceea ce priveste site-urile externe care contin link-uri catre acest site. Niciun site extern pe care-l vizitati ca urmare a accesarii unui link inclus pe pagina www.paylex.ro nu se afla sub verificarea si controlul S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L., iar vizitarea site-ului extern se face exclusiv pe raspunderea dumneavoastra.

Toate cererile privind solicitarile de demo-uri gratuite, oferte speciale, descarcarea diferitelor documente din site sau abonarea la newsletter presupun prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu Politica noastra de confidentialitate si prelucrare a datelor cu caracter personal

 

Politica privind Cookie-urile

Pentru a ne asigura ca aplicațiile publicate in aceasta pagina web funcționează corect folosim fișiere denumite cookie pe echipamentul dumneavoastră.

Ce sunt cookie-urile?

Un cookie este un fiÈ™ier de dimensiune foarte mica pe care o pagina web îl salvează pe computerul sau pe echipamentul mobil când accesaÈ›i pagina web. Cu ajutorul acestui fiÈ™ier pagina web poate retine acÈ›iunile si preferinÈ›ele dumneavoastră (spre exemplu identificatorul sesiunii, limba selectata, dimensiunea fontului sau preferinÈ›ele de vizualizare) pentru o anumita perioada de timp pentru a nu fi dumneavoastră nevoit sa le selectaÈ›i din nou de fiecare data când reveniÈ›i pe pagina web sau când navigaÈ›i dintr-o secÈ›iune in alta a paginii web.

Cookie-urile nu va pot identifica pe dumneavoastră ca persoana.

Cum folosim cookie?

Pagina noastră web folosește cookie-uri de doua tipuri, cele care expira o data cu terminarea sesiunii de navigare pe pagina web si cele persistente care rezida pe echipamentul dumneavoastră pentru o perioada lunga de timp chiar si daca opriți echipamentul.

Acceptarea utilizării cookie-urilor nu este strict necesara pentru a putea vizualiza pagina web, dar va asigura o experienÈ›a mai plăcută. PuteÈ›i È™terge sau bloca cookie-urile, dar daca faceÈ›i acest lucru anumite funcÈ›ionalități ale acestei pagini web ar putea sa nu mai funcÈ›ionează in felul in care au fost gândite.

InformaÈ›iile din cookie-uri nu sunt folosite pentru a va identifica personal, iar datele sunt in întregime sub controlul nostru. Cookie-urile nu sunt folosite in niciun alt scop care sa nu fie menÈ›ionat in cadrul acestei politici.

PuteÈ›i configura setările browser-ului pe care îl utilizaÈ›i pentru a bloca aceste cookie-uri.

 

Cookie-uri de la terți

Folosim cookie-uri de la terți pentru a urmări si a analiza nivelul de utilizare si volumul de trafic si de utilizatori pe pagina noastră web. Aceste informații sunt folosite in principal in scop statistic.

PuteÈ›i configura setările browser-ului pe care îl utilizaÈ›i pentru a bloca aceste cookie-uri.

Cum puteți controla cookie-urile?

Puteți controla sau șterge cookie-urile in funcție de preferințele dumneavoastră, pentru detalii puteți vizita:

https://www.aboutcookies.org/

PuteÈ›i È™terge toate cookie-urile care exista deja pe echipamentul dumneavoastră si puteÈ›i configura aproape orice browser web sa blocheze utilizarea acestora. Daca faceÈ›i acest lucru, este posibil sa fiÈ›i nevoit sa ajustaÈ›i manual anumite preferinÈ›e de fiecare data când vizitaÈ›i o pagina web, iar anumite servicii sau funcÈ›ionalități ar putea sa nu mai funcÈ›ioneze.

Cum ne puteti contacta?

PuteÈ›i trimite orice fel de întrebări sau solicitări la: dpo@paylex.ro

Sau la adresa:

S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L.

Bucuresti, Str. Hatmanul Arbore, Nr. 12

​

SECURITATE

Efectuarea de operatiuni neautorizate asupra acestui site si tentativa de efectuare a acestora, respectiv utilizarea abuziva, utilizarea frauduloasa, accesul neautorizat, modificarea si/sau copierea de informatii cu scopul de a le comercializa ori alte asemenea actiuni vor fi pedepsite conform legii.

LEGISLATIE

Termenii si conditiile de folosire se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul S.C. PAYLEX CONSULTING S.R.L. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, conflictul va fi solutionat de competenta instanta judecatoreasca de la sediul social al administratorului site-ului, in conformitate cu legile romane in vigoare.

Va multumim!

Ultima actualizare a documentului: 11.09.2022

bottom of page